Welkom bij onze klantenservice


Neem eens een kijkje in onze Veelgestelde Vragen. Hier kun je veel informatie vinden over bijvoorbeeld een artikel bestellen of retourneren maar ook handige antwoorden op je vragen. Mocht je er alsnog niet uitkomen dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Bij het kopje ''Contact" zie je precies hoe je ons kan bereiken.

Bestellen & verzenden

Wat is de levertijd?
De standaard levertijd op bestelde producten is 1 – 3 werkdagen. Wij verzenden alleen binnen Nederland en wij maken gebruik van de diensten van PostNL. Vanaf € 25,- betaal je GEEN verzendkosten! De verzendkosten voor bedragen onder de € 25,- bedragen €6,95.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een PostNL Track & Trace code. Via de site van PostNL kun je de Track & Trace code invoeren en jouw bestelling volgen. Soms kan het zijn dat de e-mail met verzendbevestiging in je SPAM box terecht komt. Check daarom altijd je SPAM box
Wat als ik niet thuis bent?
De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een melding van PostNL. De bezorger doet dan een briefje in de brievenbus of je kunt het zien via de Track & Trace link.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen en nu?
Helaas kan het gebeuren dat wij per ongeluk een verkeerd artikel versturen. Je kunt dan het beste het artikel zo snel mogelijk retourneren en via onze website het betreffende artikel opnieuw bestellen. Je betaald uiteraard maar één keer verzendkosten. Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen vergoeden wij de verzendkosten van de eerste bestelling.
Automatisch bestellen, wat is dat?
Je kunt bij ons automatisch een artikel laten verzenden. Als je bijvoorbeeld weet dat je elke maand een zak brokken nodig hebt dan hoef je niet elke maand opnieuw te bestellen maar gewoon aangegeven dat je dit automatisch wilt. Wij nemen dan contact met je op om een bezorgplan op je wensen af te stemmen.
Ik wil graag mijn artikel laten inpakken, kan dat?
Dat kan zeker! Je kunt bij het afrekenen aangeven of je je artikel wilt laten inpakken met cadeaupapier. Dit is gratis! Je kunt zelfs ook een kaartje meesturen! Ook dit kan je aangegeven bij het afrekenen en dan kun je gelijk aangeven welke tekst je op je kaartje wilt! Ook hiervoor betaal je maar € 1 ,- extra!
Kan ik mijn artikel ook ergens anders laten bezorgen?
Dat is zeker mogelijk! Je kunt bij het afrekenen aangeven dat je gebruik wilt maken van een ander verzendadres. Als je bijvoorbeeld iemand een cadeau wilt sturen dan kun je van deze optie gebruik maken. We kunnen je artikel dan ook gelijk inpakken en zelfs een kaartje meesturen! Je kunt deze optie natuurlijk ook gebruiken als je even niet thuis bent en je het bijvoorbeeld op je werk wilt laten bezorgen.

Retourneren & terugbetalen

Een bestelling retourneren, hoe gaat dat?
Je kunt via onderstaande button je bestelling retourneren. Dit kun je ook doen door onderaan onze pagina op 'Retourneren' te klikken. De link zal openen in een nieuw venster. Je vult je postcode en Tracking Number in. Daarna vul je de overige gegevens in om je artikelen te retourneren. Je kunt je artikelen binnen 14 dagen kosteloos retourneren. Als je de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag (inclusief standaard verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Zie ook de algemene voorwaarden onderaan onze website.

Bestelling Retourneren
Een gedeelte van uw bestelling retourneren, hoe gaat dat?
Je kunt via onderstaande button je bestelling retourneren. Dit kun je ook doen door onderaan onze pagina op 'Retourneren' te klikken. Indien een deel van je bestelling wordt geretourneerd binnen van 14 dagen, hoef je alleen de door jou behouden artikelen te betalen. Nadat wij je retourzending in ontvangst hebben genomen en verwerkt, betalen wij het bedrag van de geretourneerde artikelen terug. Als je de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag (inclusief standaard verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Zie ook de algemene voorwaarden onderaan onze website.
Ik heb de bestelling geretourneerd maar wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij je bestelling retour hebben ontvangen en verwerkt hebben (dit kan tot maximaal 14 dagen duren) wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar uw bankrekening maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Je ontvangt het bedrag dan binnen 5 werkdagen terug op je bankrekening.
Wat is herroepingsrecht?
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Voor de voorwaarden wil ik je graag verwijzen naar onze Algemene Voorwaarden. Hierin leggen wij uit wat dit voor jou betekent.

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bij ons kun je betalen met iDEAL. Tijdens het betalingsproces word je met iDEAL omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Bij iDEAL wordt het bedrag direct afgeschreven van je bankrekening. Om te betalen met iDEAL doorloop je de volgende stappen:
- Selecteer je bank
- Klik op ‘Bestelling plaatsen’
- Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank
- Rond hier je betaling af
- Zodra je besteld hebt ontvang je van ons een bevestiging van jouw bestelling
Wat is jullie rekeningnummer?
Ons rekeningnummer is: NL78 ABNA 0867 5264 16 ten name van LindenLaar BV

Mijn account

Hoe kan ik registreren?
Je kunt je bij ons registreren met een persoonlijk account. Dit kun je door middel van onderstaande button doen of via de homepage en dan rechts bovenin op ‘Account’ te klikken. Je bent niet verplicht om je te registreren, je kunt ook bestellen zonder account.
Wij voldoen aan alle geldende privacyregelingen. Zie onze Privacyregeling onderaan onze website.

Registreren voor Mijn Account
Waarom een account?
Met je account kun je je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken. Daarnaast is het makkelijk als je een bestelling wil plaatsen omdat al je gegevens al ingevuld staan. Je kunt ook zonder account bij ons bestellen.

Assortiment

Wat kan ik doen als ik een product niet kan vinden?
Als je een product niet kunt vinden dan kun je gebruik maken van onze zoekfunctie. Hier kun je bijvoorbeeld zoeken op merk of product zoals bijvoorbeeld ’hondenriem’. Daarnaast kun je gebruik maken van de filtermogelijkheden.
Jullie hebben het product niet in jullie assortiment! En nu?
Dat is uiteraard vervelend om te horen maar laat het ons vooral even weten. We kunnen dan namelijk kijken of we het product alsnog voor je kunnen bestellen en dan kunnen we het ook direct opnemen in ons assortiment zodat je het de volgende keer direct kan bestellen. Je kunt een e-mail sturen naar: info@animaldiscounter.nl of contact opnemen via ons contactformulier.
Ik heb een specifieke vraag over een product. Waar kan ik terecht?
Voor vragen kun je ons altijd een e-mail sturen: info@animaldiscounter.nl of contact opnemen via ons contactformulier. Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag antwoord te geven.

Voorwaarden

Algemene voorwaarden
Hier vind je onze Algemene voorwaarden:

Algemene Voorwaarden
Privacybeleid
Hier kun je vinden hoe wij omgaan met Privacy:

Privacybeleid

Contact

Contactformulier

Contactformulier

Email
Whatsapp
Facebook
Instagram

Bedrijfsgegevens

Adres
Hier vind je ons postadres, retouradres en vestigingsadres:

Postadres: Postbus 519, 2990 AM Barendrecht

Retouradres: Antwoordnummer 2067, 2990 WC Barendrecht

Vestigingsadres: Van Beuningenhaven 67, 2993 EJ Barendrecht
Bedrijfsinformatie
AnimalDiscounter B.V. is een handelsnaam van LindenLaar B.V.

Kamer van Koophandel: 76342670

BTW-nummer: NL860595122B01

Rekeningnummer: NL78 ABNA 0867 5264 16 ten name van LindenLaar BV